تفاوت دو نگاه

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من پــیـــاده و تــــو سوار

 در مسیری پـــر از سنگ و کلوخ...

 تو فاتحانه بر اسب چموشت دوردست ها را دیدی

 و مـــــنــــــ ...

 تــــسلیــم جــــبــــر زمــانـــه

تنها نگاهم بر پاشنه ترک خورده و زخمی دو پای خسته ام بود.

کاش من هم لحظه ای لذت تکیه زدن بر این زین خوشبختی را داشتم

چــه بســـا من نیز دنیا را چون تـــو می دیدم .

 

ایــن است تــفـاوت نــگاه دو چشم بــر زنـــدگی



نظرات شما عزیزان:

ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:20---3 مرداد 1394
مثل زهر می ماند…

یادآوری خاطرات شیرینــ گذشته…

تلخ تلخــ …


رهگذر
ساعت1:09---31 تير 1394
مرا از چشمها انداخت ؛ خوبیهای بی حدم ... که دل را میزند، چیزی که بی اندازه شیرین است...!!!

رهگذر
ساعت1:08---31 تير 1394

سر به هوا نیستــــم
امــــا
همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم
حال عجیبـــی ست
دیدنِ همان آسمان که
شاید "تو"
دقایقی پیش
به آن نگاه کـــرده ای...


رهگذر
ساعت1:07---31 تير 1394


رهگذر
ساعت1:07---31 تير 1394
می خواهمتــــــ
ولی
دوری…
خیلی خیلی دور
نه دستم به دستانتـــــــ می رسد
و
نه چشمانـــم به نگاهتـــــــ ...!


رهگذر
ساعت1:07---31 تير 1394
دنـیــــای مـجــــــــازی ، اون بـیـــــرونـه
کــــه هـمــــــه بــــا نـقـــــابـــن ،
هـمــــــه تـــــو قـیــــافـن
دنـیــــــای واقـعــــــی ایـنـجـــــاس
هـمـــــه بــــی ریــــا و خـــــاکـی
کـســــی زخـمـــــاشـــو نـمـیـپـــــوشــــونـه
کـســــــی اشــــــکـاشـو پـــــاک نـمـیـکــــنـه ..


رهگذر
ساعت1:06---31 تير 1394
دِلـَـــــمــ ؛
گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد........ !
گـ ـاهے میــ ـسوزَد !
و حَتے گــ ـاهے ،
گــ ـاهے
نـَ ـه خِیــلے وَقتـــ هـ ـا میـــ ـشِکَند !
امــ ـا هَنـــــ ـوز مے تَپـــَـ ـد . . .


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:11---24 تير 1394
هـمـه بـدی هایـــم را هــم کـه صــافــ کـنـم …

بــه ” دل خــود ” مــدیـون میمــانم …

بــرای تمـام …

“دلــم میخواســـت” های …

بی جواب مــانـده اش !!


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:10---24 تير 1394
کلمات هم شده اند بازیچـــه مـــــــــــن و تـــــــــــو !

مـــــن برایِ تــــو می نویسم …

تـــــــو برایِ او مـــی خوانی !


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:34---13 تير 1394
بســـ کنــــ سآعتــــ …

دیگــــــر خستـهـ شده امـــ ….

آرهـ مَنـ کم آورده امــ ….

خودمــ میدآنمــ کهـ نیستـــ …

اینقدر بآ بودنتـــ نبودنشــ رآ به رُخـــَم نکشـــ !


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت16:39---10 تير 1394
تقصیر از من است …

آن زمان که گفتی …

قول بده همیشه کنارم بمانی …

یادم رفت بپرسم …

کنار خودت یا خاطره هایت؟؟؟!!…


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:34---5 تير 1394
مثل زهر می ماند…

یادآوری خاطرات شیرینــ گذشته…

تلخ تلخــ …


فاطی
ساعت20:55---28 خرداد 1394
سریعترین نقاشی بود که دیده بودم

در یک چشم بهم زدن روزگارم را سیاه کرد


فاطی
ساعت20:48---28 خرداد 1394
قتی محبت کن برو

باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی
دارم محبت می کنم…


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:30---27 خرداد 1394
می خواهی بروی ؟!

پس بی بهانه برو !

بیدار نکن خاطره های خواب آلوده را …

محبت ساختگیـت، عشق دروغینت و چشمان پر فریبت،

روزی گرفتارت خواهند ساخت …

فقط بیا در خزان خواسته هایم کمی قدم بزن

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…!


درسا
ساعت15:36---20 خرداد 1394
همیشه بهت می گفتم دلم میخواد خوش حالت کنم
چه کنم که حالا دلیل خوش حالیت نبودنه منه!!!!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت23:52---17 خرداد 1394
واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم،قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

وچشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

وکـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….


هانیه
ساعت12:11---11 خرداد 1394
حتــــی اگــــر بارانــــ بشــــوی،
و بخواهــــی عاشقــــانه ببــــاری
هســــتند کسانــــی کــــه
چــــتر در دســــت میگــــیرند،
و تــــو را نمیخــــواهند...!


دختربد
ساعت17:44---10 خرداد 1394
برای خــــ✘ــــودت زندگی کن و لذت ببر ...サイコー のデコメ絵文字

به جهنم که رفــــــ★ــــــت ، بی لیـــــდــــاقت بود

کسی که تو را دوست داشته باشد ، با تو میماند

برای داشتنت میجنگـــــ۞ـــــد

اما اگر دوستت نداشته باشد به هر بهانه ای مـــ✿ــــیرود

رفت؟ ؟ ؟
サイコー のデコメ絵文字به درکــــــــஜــــــــ....!サイコー のデコメ絵文字


دختربد
ساعت12:40---10 خرداد 1394
⇩● رِفیقــآمـــو بــآ دُنیــآ کهـ هیـچ ↮

⇩● بــآ خــودِشــونَمـ عَــوَض نِمیــکُنَمــ

⇩● رِفیــق↹ رِفیقـــهـ ... ⇣※⇣

⇦● مَجـآزـی و حَقیقـــی نَدآرـهـ ... !!







░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:07---7 خرداد 1394
واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم،قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

وچشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

وکـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:06---7 خرداد 1394
تـــا تمـــاشـــای تــــو راهــــی نمانــــده بود…

پنجــــره کـــم آوردم…

کـــاش ایــن همــه دیـــوار نچیـــده بـــودی…


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت16:24---6 خرداد 1394
✍ســـــرکشمـــــــ
نمیتـــونـــے کنـــــــے בرکشمـــــــ
✘بعـבشمـــــ از رفقــــــــآ پـُـــرِ تـَـرکِشَمــــــ בنیـــــآرو בآבمــــــ رבشمــــــ✘


صدف
ساعت19:06---1 خرداد 1394
توکه میخواهی صدای تپش قلبم رابشنوی...بیانزدیکتر...نترس...خاکی نمیشوی...سنگ قبرم راتازه شسته اند...

مائده
ساعت15:30---1 خرداد 1394
تنها راهزنی که دارو ندار آدمی را به تاراج میبرد..
"اندیشه های منفی" اوست.


مائده
ساعت15:30---1 خرداد 1394

وقتی همه چیز روبراه است که امیدواری معنا ندارد ،

امید زمانی ارزشمند است که همه چیز در بدترین شرایط است؛

پس

هیچ وقت نا امید نشو ،

بویژه در اوج تاریکی و تنهایی و تلخی ..


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:29---1 خرداد 1394
دستهایت را که بازکنی…

به هیچ جا بند نیستم…

سقوط میکنم….


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:29---1 خرداد 1394
همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد…

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها…

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان..

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم……


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:28---1 خرداد 1394
قامتم خم شده

دلــ ــــم گرفته …

حس عجیب تنهایی پاهایم را میلرزاند

خودت میدانی …

من به این نبودنت عادت ندارم


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:28---1 خرداد 1394
نـــــذرکــــردم سفـــره ای پهـــن کنــم…

از حـــرف های ناگفتــه دلـــم…

اگــر بـــرگــردی….


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:27---1 خرداد 1394
می بینی خدا…..؟؟؟

داشتیم بازی میکردیم….

اون رفت چشم گذاشت …

من رفتم قایم شدم…

ولی اون به جای من یکی دیگه را پیدا کرد و …..

من برای همیشه گم شدم…..


░m░i░l░a░d░7░
ساعت9:27---1 خرداد 1394
دلــ ـــــم کــه میگیرد…

به خودم وعــ ــــده های روز خوب را میدهـــ ــم

از همــ ــان وعده های خوبــی که:

سالهــ ــــاست به امیــ ـــد رسیدنشان

تقویــ ــم را خط خطی میکنم…


غریبه
ساعت23:23---29 ارديبهشت 1394
عالی
مهربانتر از من دیدی نشانم بده،


کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند
پاسخ:❤


مامی آتریسا جون
ساعت9:57---29 ارديبهشت 1394
باران که میبارد همه پرندها به دنبال سر پناهند اماعقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتراز ابرهاپرواز میکند این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند…

پاسخ:❤


نازنین
ساعت19:55---27 ارديبهشت 1394
בلـــَــــــــــــم گــــــــــرفــــــتـــــﮧ

از هـــــمــﮧ ی بــــی تــفـــــــــــآوتــی هـــآ

از هــــــــمـــــــــﮧ فــرآمــــــــوشــــــــــی هـــــــآ

از هَــــــــــمـــــــــــﮧ بــی اعــــــــتـــمـــــــــــــآد ی هـــــــــــآ

کــــــــــآش مـــــعــلــمــــی بــــــود و انــشـــــــآیــــی مــی خـــوآســت

روزگــــــــــــــــآر خـــــــــــوב را چـــگـــــــــــــــــــونـــه مــــــی گـــــذرانـــیــــد ؟؟


atefeh
ساعت17:09---27 ارديبهشت 1394
درد تــنـهـایــے ڪشـیــدن مــثـلِ ڪشــیدنِ خــط

روے ڪــــــــــــاغــــــذ سفـــــــــــــــیــد اســــــت

شــــاهـڪــارے میــسازد بــه نـــــامِ دیــوانـگــے

و مـن ایـن شاهڪـار را بــه قیـمتِ همــه فصــلهـاے

قـــــــشــنـــگ زنــدگـــــــــــــے خــــریــــــــده ام

تــو هـــرچــــــــه میخــواهــــــــے مــــرا بـخــــــوان

دیــــــوانـــه...خـــــودخــ


atefeh
ساعت17:09---27 ارديبهشت 1394
ایـن منــصـــفانــه نــیـست,

من پـــیر شـــבه باشــم

و تـــو בر خـــیالم

בرست مثـــل روزے کـــه ترکـــم کـــرבے

زیبـــا و جـــوان...

همین شـــבه کـــه هیچ کـــس

بـــاور نمے کــنـב

معشـــوق من بــوבه بــاشـــے ...


atefeh
ساعت17:08---27 ارديبهشت 1394
ســــرگــرمــے ام شـــــכه

گـــرفتـטּ فــال حـــافظ

و مـــــטּ خســـته از جــواب هـاے تڪـــرارے

غــــــــــــم تمـــام مــے شوכ

غصـــه نــخور

مشــــڪلات حــــل مــــے شوכ

و ...

فــقــط כلــــم مــــے گیـــرכ چــــرا حـــافظ نمــــے כانـــכ

بــــے او

هیــــچ چیـــز تمامــــے نــכارכ

جـز ایــــטּ زنــــــכگـــــے


atefeh
ساعت17:06---27 ارديبهشت 1394
دلــگیرند از منـ

دلــیل میــخواهند

مَــدرکـ میــخواهند

براے غمــگین بودنم !

براے نا-امـید بودنم

براے تلخ شُــدنم

نگران نباشـید مَـــن

نہ غمگینم

نہ نا امــید

نہ تَـــلخ

فــَقـــــط مدتیست بہ دنبالشان میگردم

مدتیست گمـ شده اند

صَــبـرم ، تَحَــمُـلَــم ، اُمــیدم ، انـگــیزه ام …

نمیدانم کدام صفحہ ے قصہ ے سَــر گذشتــَـم جا گذاشتمشان !


بهنام
ساعت8:06---27 ارديبهشت 1394
دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه هرچه
بیشتربمونیرفتنت سخت تر میشه ولی اگه
رفتی جای پاهات همیشه میمونه..


بهنام
ساعت18:06---26 ارديبهشت 1394
توی دنیا

دوتا نا بینا میشناسم

یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی

یکی من که کسی جز تو ندیدم…
پاسخ:ممنون از حضورتون


بیتاب
ساعت17:47---26 ارديبهشت 1394

عزیز بودن جرم نیست بلکه امتیازیست که تو داری و دیگران در حسرت اند


بیتاب
ساعت17:45---26 ارديبهشت 1394
کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .



هانیه
ساعت17:39---26 ارديبهشت 1394
.ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﺎﺭﺩ ﻫﻤﻪ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺳﺮ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪ!
ﺍﻣﺎ ﻋﻘﺎﺏ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﺍﺯ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ ﺑﺎﻻﺗﺮﺍﺯ ﺍﺑﺮﻫﺎ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯿﮑﻨﺪ!
ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﻣﯿﮑﻨﺪ!
پاسخ:like


مهرزاد
ساعت17:36---26 ارديبهشت 1394
آتش کشیدم زیر تمام خاطرات

نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل

او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم


بیتاب
ساعت17:35---26 ارديبهشت 1394

اس ام اس عاشقانه 1014
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه و متن عاشقانه و اس ام اس با هم بودن

کنارت که هستم
عمیق تر نفس می کشم …
هوای با هم بودنمان را
می بلعم
و مبتلا تر می شوم
کنارم بمان
اگر می خواهی زنده بمانم
تو هنوز
با تمامِ نبودنت
تمامِ بودنِ منی

+ امیر - ٤:٤٢ ‎ب.ظ ; ۱۳٩٤/٢/٥
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 1012
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه و متن عاشقانه و اس ام اس تنهایی





کاش میفهمیدی من فقط دیدنت را به هر کس ترجیح دادم
چه برسد به بودنت !


+ امیر - ۳:٢۸ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/۱۱/۳٠
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 1009
اس ام اس عاشقانه و اس ام اس نگاه کردن و اس ام اس احساس امنیت و جملات عاشقانه

نگاهت را گره بزن به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو درگیر منی

+ امیر - ۱٢:٤٩ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/۱٠/۱٩
comment نظرات (1)
اس ام اس عاشقانه 1005
اس ام اس عاشقانه و اس ام اس دوست داشتن و جملات عاشقانه و متن عاشقانه

نمیدانم گناه توست یا عیب چشمهای من ؟ !
اینکه بعد از تو تمام عالم از چشمم افتاده اند

+ امیر - ۱٢:۳٧ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/۱٠/۱٩
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 1004
اس ام اس عاشقانه و متن عاشقانه و جملات عاشقانه و اس ام اس تیکه دار

پادشاهی در زمستان به یکی از نگهبانان گفت : سردت نیست
گفت : عادت دارم
گفت : میگویم برایت لباس گرم بیاورند و فراموش کرد
صبح جنازه نگهبان را دیدند که روی دیوار نوشته بود : به سرما عادت داشتم اما وعده لباس گرمت مرا ویران کرد

+ امیر - ۱٢:۳٥ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/۱٠/۱٩
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 1003
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه و اس ام اس خاطره و اس ام اس خاطرات

چمدانت را بستی و چند بار پشت سرت را نگاه کردی و گفتی :
چیزی جا نگذاشته ام ؟
چرا برگرد :
یک دنیا خاطره

+ امیر - ۱٢:۳٤ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/۱٠/۱٩
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 998
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه و اس ام اس خیالی و اس ام اس عاشقی



هوا دو نفره است
ما هم می رویم قدم بزنیم
من و خیال تو …

+ امیر - ٥:٠٠ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/٩/۱٥
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 995
اس ام اس عاشقانه و اس ام اس دوست داشتن و جملات عاشقانه و متن عاشقانه



کار دیگری نداریم من و خورشید …
برای دوست داشتنت
بیدار می شویم هر صبح !

+ امیر - ٤:۳۱ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/٩/۱٥
comment نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه 964
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه و متن عاشقانه و اس ام اس با تو بودن

مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند”
مهم ، نفس هایی ست که با تو “کوتاه” و بی تو “بلند” کشیده می شود


بیتاب
ساعت17:34---26 ارديبهشت 1394
چمدانت را بستی و چند بار پشت سرت را نگاه کردی و گفتی :
چیزی جا نگذاشته ام ؟
چرا برگرد :
یک دنیا خاطره


بیتاب
ساعت16:19---26 ارديبهشت 1394
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی



بیتاب
ساعت16:10---26 ارديبهشت 1394
تو بد تا می کنی و من

یجورِ بد دوست دارم

نمی دونم چقدر اما

زیاد از حد دوست دارم


بیتاب
ساعت16:08---26 ارديبهشت 1394
هست دختری که :
دنبال پولت نباشه
دنبال مدل ماشینت نباشه
پیاده بیاد تو خیابون باهات
دستتو محکم بگیره و به بقیه بفهمونه که فقط مال خودشی...
که خودش بهت زنگ بزنه نه تک زنگ...
که آرایشش زیر بارون تو خیابون پاک شد واسش مهم نباشه ...
که 9 شب خونه باشه
که وفا دار و صادق باشه
که پسری افتاد دنبالش نگاش نکنه...
هست فقط باید خودت بخوای تا بدستش بیاری چون جنسشون گرونه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:تفاوت دو نگاه, ] [ 14:5 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .